Sunday, February 8, 2015

Anak Buah..Anak Sedara pun ye gak..



Setakat hari ni aku dah ada 14 orang anak buah...anak-anak abang aku dan adik-adik aku...yang paling sulung pun baru je masuk kolej...lambat lagi rasanya nak dapat menantu....(panggil menantu buah ke nanti??)..hehe...dan yang paling bongsu...tadika pun lom masuk lagi....peluang nak tambah  bilangan anak buah lagi tu rasanya cerah lagi....makin ramai makin meriah....dok gitu??...

Gambar kat bawah ni semuanya ketika berkumpul di Cherating..kalau bab main pasir..main air..bagilah kat diaorang...memang suka sangat!



 


ni korek pasir sambil pejam mata ke apa ni dik??...hehe...







 





Ni lompat kegembiraan ke...lompat terpaksa ni??...hehe




Habislah kulit tu jadi putera senandung dik...




Aikkk...puteri michiko pun ada kat sini...hehe



Wah...bukan main seronok lagi korang ek....takpe...tengah ada peluang tu....korek je pasir...sampai esok pagi pun boleh....hehe...




Acara meniup belon sampai meletop...Nampak cam pipi je yang nak meletop!..hehe







Eh..eh..eh....bukan main cantikkkkk lagi posing ek...elok je silang kaki tuu...




 Diaorang ni masa time kecik macam nilah...seronok je tengok diaorang main...bergaduh...bergurau...berkungfu...kalau time semuanya berkumpul di kampong...fuhh...meriah takyah cakaplah....aku doakan tali silaturahim antara mereka ni berkekalan sampai bila-bila..jangan nanti bila dah besar..masing-masing dah kawen...dan ade family sendiri.....lupa kenangan masa zaman kecik-kecik dulu....kenangan macam gambar kat atas ni lah.....aku percaya sesiapa saja ada kenangan indah masa zaman dia budak-budak dulukan....


No comments: