Friday, March 6, 2015

Makan lagi..

Ni kisah jumaat lepas...Z ajak aku dinner kat luar....tak yah susah-susah nak masak bagai..nak makan dua orang je pun bukannya dua puluh orang....balik kerja terus je pergi...dinner awal-awal ni baguss....lama sikit masa nak digest....dah lah perut bertingkek tingkek ni...ngeri tengok perut sendiri...hahaha...


Kitaorang makan di sini...


menu banyaklah jugak pilihan....tapi disebabkan tekak aku dah lama tak makan spagetti...apa lagi order Alfredo spagettilah...abis licin aku makan...lapo pun ye gak..hehe...




tapi sebelum tu harus makan Ceaser Salad dan Mushroom Soup dulu...tapi saladnya simple sangat lah...letaklah tomato cerry ke..brokoli ke...baru ada warna sikit...aku yang bukan chef ni pun boleh pikir camne nak bagi cantik hidangan tu.....ni tak..letak lettuce jee...cuma dia mixed dengan smoked beef dan herb croutons gitu....tapi aku sukalah makan herbs croutons tu..sebenarnya kepingan kecil roti bakar je...tapi bila dah dimakan bersama salad tu..sedaplah jugak..cuma kurang warna...hehe..











ni menu Z...BBQ Braised Beef Ribs...tapi makan tak habis pulakk sebab sosnya manis...korang rase serasi ke menu bbq dengan sos yang rasenya manis...macam tak kena je resepi ni....Z ni pulak kalau tak kena dengan seleranya even food presentation meletop sekalipun..tetaplah tak makan...tapi yang nyata yang aku punye licin..tak banyak cerewet....makan jeee...hehe..



last sekali minum pineapple juice dan ice lemon tea...Alhamdulillah...

1 comment:

Nett said...

Amboiii...mentang2 tinggal berdua jeeee....dating ajerrr...jeles...